Equine Daily oferuje sponsoring wszelkich imprez, nie tylko sportowych. Jeśli jesteś zainteresowana współpracą, proszę o kontakt podany w zakładce "Redaktorzy".

poniedziałek, 20 listopada 2017

Virtualna Federacja Jeździecka

Pewnie nikt się nie spodziewał, że coś takiego powstanie i mam nadzieję, że zrobiłam tym niespodziankę :-)  Na etapie tworzenia jest właśnie Virtualna Federacja Jeździecka. Właśnie tam będą odbywały się zapowiadane wcześniej mistrzostwa w różnych dyscyplinach, a od przyszłego roku także Arabian Triple Crown. Serdecznie zapraszam na nową stronę i oczywiście do wyrażania opinii! :-)


2 komentarze:

  1. Super sprawa z tą Federacją ;) zgłoszę się na pewno tam na licencję i mam nadzieje że uda mi się ją utrzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł, szczególnie z licencjami (już się zgłosiłam :P)
    mam tylko jedną propozycję - dodajcie wyścigi. całkiem dużo koni je chodzi :)

    OdpowiedzUsuń