Equine Daily oferuje sponsoring wszelkich imprez, nie tylko sportowych. Jeśli jesteś zainteresowana współpracą, proszę o kontakt podany w zakładce "Redaktorzy".

czwartek, 30 czerwca 2016

Redaktorzy


Chciałabyś dołączyć do naszej ekipy?
Zapoznaj się ze szczegółami! (klik)


Shailara Draenor (GG: 49133112, shailara.draenor@gmail.com)
Z virtualem związana jestem od kilku dobrych lat, choć początkowo moja działalność ograniczała się wyłącznie do bycia obserwatorem oraz sędzią na Międzynarodowym Festiwalu Konia Arabskiego organizowanego przez Jakarta Arabians od 2010 roku. Pomimo mojej miłości do koni nigdy nie odważyłam się otworzyć stajni na własną rękę. Gdy zdecydowałam się wyjść z cienia w głowie zrodził mi się pomysł założenia organizacji zrzeszającej hodowców, Virtual Horse Association. Niedługo później dołączyła do mnie właścicielka Jakarta Arabians, Zafira Naharis, która często pomagała we współtworzeniu strony. Następnie nasza ekipa powiększyła się o jeszcze jedną znakomitą osobę, słynną Soczek.Caprio z Classical Arabians, dzięki której VHA zostało rozpowszechnione również w węgierskim wirtualu. Niestety organizacja nie przetrwała próby czasu i została zamknięta. Postanowiłam zdobyć się na odwagę i spróbować swoich sił w prowadzeniu stajni, jednak by zminimalizować ryzyko znalazłam współwłaścicielkę. Była nią Delicja. Obie przez krótki czas pracowałyśmy z końmi z WSK Sunflower, jednak z powodu braku czasu większość z nich poszła na sprzedaż, a my przeprowadziłyśmy się do Ankara Stud z małą gromadką. Początek nie był zły, choć z czasem Delicja angażowała się coraz mniej aż w końcu prawie całkowicie straciłam z nią kontakt. W międzyczasie otworzyłam także Hipodrom Ankara, który nie przetrwał długo. Zaczęłam studia i pracę w realu, więc było na to coraz mniej wolnych chwil. Hipodrom został zamknięty, a Ankara Stud pozostawiłam Delicji, która nie odzywa się do dziś. Choć moje doświadczenie z prowadzeniem stajni nie skończyło się dobrze, to nie chciałam całkowicie rezygnować z virtuala. Jako że od lat cieszyłam się zaufaniem Zafiry, poprosiła mnie o pomoc w jej nowym projekcie, którym było International Arabian Horse Organization - miejsce zrzeszające hodowle koni czystej krwi arabskiej. Moim zadaniem było głównie sprawowanie pieczy nad działem z artykułami. Nie szło mi wcale tak źle, bo wcześniej nabrałam już trochę wprawy jako jedna z redaktorek Virtual Hot News. Wkrótce zostałam także sędzią Arabian Triple Crown i Arabian Olympics, co trwa do dziś. Zajmuję się także Virtualną Bazą Koni Zasłużonych, która przyznaje Ordery Zasługi koniom posiadającym wiele osiągnięć w różnych dyscyplinach sportowych czy pokazach. 
Bardzo brakowało mi strony takiej jak Virtual Hot News, na której można by znaleźć najświeższe informacje z virtuala i ciekawe artykuły, dlatego postanowiłam, że założę własny magazyn, który będzie także kontynuacją mojej działalności redaktorskiej w International Arabian Horse Organization, a także swojego rodzaju "przedłużeniem" mojej pracy nad magazynem Virtual Life, który po pierwszym wydanym numerze niestety umarł.
Mam nadzieję, że Equine Daily wszystkim przypadnie do gustu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz