Equine Daily oferuje sponsoring wszelkich imprez, nie tylko sportowych. Jeśli jesteś zainteresowana współpracą, proszę o kontakt podany w zakładce "Redaktorzy".

czwartek, 9 listopada 2017

Pomysł odnośnie przyszłych olimpiad

Oceniając wystawę pupili na Międzynarodowym Festiwalu zauważyłam, że startujących było wyjątkowo dużo. Chyba nawet rekordowa liczba! Tak sobie pomyślałam, że zwierzęta nie będące końmi mają prawie nikłe szanse w virtualu na zdobywanie jakichś osiągnięć, dlatego zastanawiam się nad zorganizowaniem wielkiego pokazu odbywającego się cyklicznie, razem z pozostałymi konkurencjami olimpijskimi. 
W miarę możliwości chciałabym jednak rozdzielić poszczególne gatunki, żeby było trochę realniej. Segregować rasami oczywiście nie ma sensu. Myślę, że z psami nie byłoby problemu, bo mamy ich całkiem sporo. Ale jak to jest z pozostałymi zwierzętami, czyli kotami i innymi? Żeby dane zawody się odbyły, myślę, że powinno ich być minimum pięć.

Co myślicie o takim pomyśle? Dajcie znać w komentarzach ile jakich zwierząt macie u siebie w stajniach :-)

5 komentarzy:

  1. Jestem jak najbardziej ZA! :D
    Ja oprócz psów mam jeszcze kota i chomika xD A co do psów to mam 4: kundel, nowofunland, owczarek niemiecki i owczarek szwajcarski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaaaaak tak tak! Też jestem za! :D Niestety mam same psiaki w liczbie 10, różne rasy, powtarza mi się tylko owczarek niemiecki xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam psiaka i emerytowanego konia, który też jest jako mój pupil (moje oczko w virtualnej głowie) ale i tak jestem za nowymi konkursami dla pupilków.. Wówczas na pewno dołączyłyby do mnie nowe zwierzaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy Echo może liczyć na wystawę dla żyraf...? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! :-) Planowałam podzielić całość na psy, koty i inne zwierzaki, więc dla każdego znajdzie się miejsce :-)

      Usuń