Equine Daily oferuje sponsoring wszelkich imprez, nie tylko sportowych. Jeśli jesteś zainteresowana współpracą, proszę o kontakt podany w zakładce "Redaktorzy".

sobota, 21 października 2017

Reaktywacja Equine Daily

A jednak zebrałam się w sobie o wiele szybciej niż przypuszczałam :-) Magazyn Equine Daily wznawia działalność i miejmy nadzieję, że nie skończy się ona zbyt szybko. Mam nadzieję, że będziecie nas regularnie odwiedzać i czytać artykuły, a także podsuwać swoje pomysły.
Troszeczkę się tutaj pozmieniało - odrobinę zmodyfikowałam szablon i dodałam nowe zakładki. Oczywiście tak samo jak wcześniej bez przerwy prowadzimy nabór nowych autorów, więc jeśli któraś jest zainteresowana okazjonalnym pisaniem czegokolwiek, to jak najbardziej zapraszam. Powstały także trzy cykle artykułów, które będą pojawiały się w miarę regularnie. Więcej szczegółów znajdziecie w odpowiedniej zakładce. Niedługo pojawi się wywiad z jedną z Was.
Nowością jest także zakładka USŁUGI, w której zawarłam wszystkie rzeczy, które oferujecie innym, a które nie są związane bezpośrednio z hodowlą koni. Są to między innymi usługi pensjonatowe, a także sklepy i inne. Zakładka KONKURSY mówi sama za siebie i tam oczywiście zapraszam, bo właśnie trwa już pierwszy konkurs.

Buziaki!
Shailara

3 komentarze: