Equine Daily oferuje sponsoring wszelkich imprez, nie tylko sportowych. Jeśli jesteś zainteresowana współpracą, proszę o kontakt podany w zakładce "Redaktorzy".

wtorek, 31 października 2017

Konkurs na najlepsze bannery olimpijskie

Bardzo cieszy mnie fakt, że ktoś tak szybko odpowiedział na ogłoszony wczoraj konkurs! Z przyjemnością oświadczam, że zostały stworzone aż cztery z ośmiu potrzebnych bannerów i wszystkie są zaakceptowane przez Equine Daily. Autorką bannerów z ujeżdżenia, skoków, crossu i WKKW jest Zafira, która w nagrodę otrzymuje 12.000 hrs oraz komplet sześciu czapraków i nauszników w różnych kolorach!
Wciąż czekamy na propozycje bannerów z powożenia, rajdów, westernu i championatu. Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś chętny na stworzenie ich! :-)

A oto projeky Zafiry - jak Wam się podobają?

7 komentarzy:

  1. Ach, gdyby tylko był czas bo mam świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A projekty Zafirki są cudne jak zwykle!

      Usuń
    2. Czasu jest sporo :-) Myślę, że minimum do lutego.

      Usuń
    3. No ja w sumie na pozostałe na razie nie miałam pomysłu xDD Więc może ktoś inny coś ogarnie. Chyba że najdzie mnie wena do przyszłego roku xD

      Usuń
    4. Ja już grafiki wynalazłam, ale kompa musze dorwać, bo na telefonie jest słabo - jak widziałaś ;)

      Usuń